Audi terepre és sztrádára (2000. február 23.)

Az Audi Allroad Quattrót tervezői a terepjárók mászóképességével és a prémiumkategóriás aszfaltfaló luxusautók kényelmével is felruházták. Az Alap az A6 Avant volt, amely különleges hajtásrendszert és futóművet kapott. Az állandó összkerékhajtás a kéziváltós modelleknél terepváltóval (felező) egészül ki. Minden kerék önálló magasságérzékelős légrugókon áll. A kocsitest magassága négy fokozatban állítható 208 és 142 mm-es hasmagasságok között, de a rendszer a sebesség növekdésekor önmaga süllyeszti az utasteret. A 630 kilós teherbírású Audi AQ 2,7 literes 250 lovas V6-os biturbót és 2,5 literes 180 lóerős TDI motort is kaphat.


A kerékjáratok műanyagpereme és a fényezetlen lökhárítók a hely szellemének megfelelő dizájn elemek

Terepjáró mozgásszabadsága + felsőkategóriás kényelem