Csúcseladásokat vár a BMW - (2002. november 14.)

A BMW csoport eladásai a 2002-es év első tíz hónapjában 891 000 darabos eladással 19 százalékos növekedést mutatnak az előző évhez képest. Így a BMW már szinte biztos abban, hogy idén átlépi a lélektani mérföldkőnek számító egymilliós határt. A csoporton belül a BMW 4 százalékkal növelte eladásait, az ütőkártya továbbra is a Mini, mely megjelenése óta túlteljesíti az elvárásokat. A nemrég 163 lóerős Cooper S változattal is megjelent "kisautó" fő piaca Anglia, Olaszország, valamint Spanyolország, de figyelemreméltó németországi pályafutása is, ahol a folyamatosan csökkenő piacon 9 százalékos növekedést könyvelhettek a kereskedők. A BMW motorkerékpárok keresettsége az elmúlt tíz hónapban 7 százalékkal nőtt a 2001-es adatokhoz képest.