A Continental és a szex (1999. szeptember 10.)

A német Continental AG finom, de határozott utalásokkal behozza hirdetéseibe a szexet, ugyanis véleményük szerint a férfiak ugyanúgy szeretik autójukat, mint a nőket. Ennek megfelelően az új, fantáziát megmozgató imázs kampányuk "A titkos szerelmi kapcsolat" névvel fut majd 18 európai országban. A legmerészebb a reklámfilmjük lesz, ugyanis a felirat a következőket mondja: "A legtöbb férfinak van titkos szerelmi kapcsolata, szerencsére az igazi gumit használják". A Conti szerint a férfiak titkos szerelmi kapcsolatának tárgya természetesen nem más, mint az autójuk. A kampányt a szintén hamburgi székhelyű Ammirati Puris Lintas reklámügynökség gondozza. Előzetes felmérésük szerint a reklám célcsoportjának számító férfiak szerint a "vezetés olyan, mint a szex", ezért a következő üzenetet kell eljuttatni hozzájuk: "Az autózás Continental gumikkal olyan, mint a biztonságos szex, piszok jó, és nincs kockázata."