Miért megyünk a Frankfurti Autószalonra? (1999. augusztus 29.)

Tegnapelőtti hírünkben megpróbáltunk választ adni a hogyan és mennyiért kérdésekre a Frankfurti Autószalonnal kapcsolatban. Ezúttal kiderül érdemes-e. Közöljük a szalonspicc autók névsorát, de megjegyezzük, hogy a mai helyzet szerint több autógyár még nem döntött véglegesen.

Audi
A2 (Az Audi A2 neve nem az Autó2-ből származik, az 1997-ben szintén Frankfurtban bemutatott Al2 nevű tanulmányautóét az alumíniumra utaló l betű nélkül örökölte. A hightech mini négyajtós alu kasznijában pillanatnyilag egy 75 lovas háromhengeres turbó dízel és a VW 1,4 literes benzinmotorja lehet. 2000-ben lehet majd kapni.)
A8 (Az alumíniumkarosszériás luxusállat 4,2 literes változatának tengelytávját 130 milliméterrel megnyújtották. A kormányfőknek és a vastag pénztárcák kormányfőinek szánt darabért 146 ezer német márkát kérnek.)
RS 4 Biturbo V6 (400 LE, öszkerékhajtás.)

BMW
Z8 (Roadsteer az 50-es évek jegyeivel és az M5-ös műszaki tartalmával. Öt literes V8-as motorja 400 lovas, ára 220 ezer márka.)
X5 (Az 5-ös kombi alapjaira épült, öszkerekes.)
M3 (A bevált új széria vad változata 340 lóerővel.)

Chrysler
Neon (Teljes módosítás, év elején Detroitban mutatták be.)
PT Cruiser
Jeep Commander (Üzemanyagcellával működik.)

Citroen
Picasso (Kompakt egyterű a Xsara padlólemezére.)
C3 (Szabadidőautó Xsara alapokon.)

Daewoo
Takuma (A cég első egyterűje, hossza 4,35 méter, öt- és hétüléses változata is van. 115 es 133 lovas motor mozgatja.)

Fiat
Punto (Részletek az A2 Online főoldaláról.)

Ford
Fiesta (A Focus és a Puma orrához hasonló lámpákkal, hűtőmaszkkal és motortér tetővel, új motorja 1,6 literes és 100 LE-s, új az 1,9 literes 75 lóerős dízel is.)

Kia
Clarus (Ráncfelvarrás.)
Sportage (Ráncfelvarrás.)
Roadsteer (A koreai Lotus Elan.)

Lancia
Lybra

Mazda
MPV (4,75 méteres egyterű 5 ill. 7 üléssel.)
Off-road tanulmány
Szabadidő tanulmány

Mercedes
S osztály (Megkapta a Merci legerősebb szériamotorját. Az 5,8 literes V12-es 367 lóerős.)
CLK Coupe és Cabrio (Optikai és technikai frissítés.)
SLR Roadsteer (A BMW Z8-cal állítják szembe, a sorozatgyártás a McLarenhez kerül.)

Nissan
Almera
Tino (Kompakt egyterű az Almera alapokra.)
Cypact (Tanulmány egy 3,4 liter fogyasztású, négyhengeres közvetlen befecskendezésű dízelmotorral.)

Opel
Coupe (Astra alapokra, de nem Astra Coupe-nak hívják, hanem Opel Cuope-nak, 190 lóerős.)
Astra (A "GTI" motorjuk 160 lovas lett.)
Omega (Átdolgozott ruha és műszaki tartalom. Az A2 Online napokon belűl ki fogja próbálni, beszámolunk majd róla.)
Speedster (Márkapresztízs növelés sportkupéval. 2000 nyarától lehet kapni.)

Peugeot
607

Porche
Boxsteer (Izmosítottak egy 2,7 literes 220 lovas motorral)
911 Turbo (Megcsinálták a legerősebb német szériaautót. A 420 lóerős motorral a végsebessége 305 km/h, 100-ra 4,2 másodperc alatt gyorsul. Ára 225 000 márka.)

Renault
Scenic (A megújított sorozatnak lesz öszkerekes tagja is)
Avantime (A futurisztikus modell szériaváltozata. V6-os motorja 250 lóerős, ránézésre meredekebb, mint a Fiat Multipla.)
Clio RS 16V (170 lovas utcai sportváltozat.)
Espace (Megajándékozták a 130 LE-s, közös csöves dízelmotorral.)

Toyota
Celica
Verso (A Yaris ötüléses egyterű változata.)
Avensis (Közös csöves dízelmotort kapott.)
MR-X (Középmotoros sportautó, 140 lóerővel, az MR 2 utódja.)

Volkswagen
D1 (Nyolc és tizenkét hengeres motorja 300 ill. 420 lóerős. Alumínium futómű öszkerekes hajtáslánccal)
Bugatti Cabrio (Az EB 318 rövidebb, nyitott tetejű változata.)
Polo (Kívül alig, belül jobban változott, megkapta a Lupo 75 lóerős TDI dízeljét és hajthatja 1,4 literes közvetlen benzinbefecskendezésű 100 lovas motor is.)

Vissza