Újított Goodyear Hp All Weather abroncsok (2003. április 29.)

Nagyobb kép Az új Goodyear HP All Weather abroncsok szélső blokkjai keményebbek a közbensőeknél, a lamellák kialakítása mégis egyenletes kopást ad Nagyobb kép
A szinte minden terepjáróra kapható abroncsok védőszegélye túlnyúlik a keréktárcsák szélén, hogy csökkentse azok sérülési kockázatát

A Goodyear nemrég mutatta be Magyarországon a legújabb fejlesztésű hobbiterepjáró-abroncsát.  A nagy mértékben növekvő táború városi összkerekesek a megkérdezések alapján 95%-ban nem, vagy csak nagyon ritkán hagyják el a műutakat, így a vásárolt gumik tekintetében sem a tereptulajdonságok az elsődlegesek. A gyártó közvélemény-kutatása alapján a vevők számára a legfontosabb, hogy minden időjárás között megfelelő legyen az abroncs. A továbbiakban a defektmentességet, a jó minőséget, a hosszú élet tartamot, a nedves úton való helytállást, a rövid féktávot, a versenyképes árat, a jó komfortot, s az üzemanyag-takarékosságot rangsorolták. A Goodyear erre válaszul fejlesztette új Wrangler HP All Weather abroncsát. A 15-20" méretben kapható abroncs középső lágy blokkjaival a csúszós, nedves úton való tapadást segíti, így a gyár felvételei alapján jobb irányíthatóságot és rövidebb féktávot ad, mint legfőbb konkurensei. A szilárd oldalsó váll blokkok nagyobb súrlódás, szilárd úttest és nagy sebesség esetén is precíz kormányzást és biztonságos vészfékezést ígérnek. Az abroncs különleges, többek közt szilikát is tartalmazó, keverékéből adódóan a puhább belső lamellák a kanyarstabilitást javítva felületnövekedéssel oldalirányba is képesek elmozdulni. A fejlesztés jelentős része volt a zajszint csökkentése is, a gyáriak szerint az új abroncs 10 százalékkal csendesebb elődjénél. Az április 22-óta már Magyarországon is kapható abroncs-széria ára nem emelkedett elődjéhez képest.