Gyalogos Dummy a Hondától (2000. július 26.)

A cég bejelentése szerint egy olyan második generációs (gyári név szerint: POLAR II) tesztbábút kívánnak kifejleszteni, melyek a gyalogos-autó baleseteknél az emberi testet érhető sérülésekről szolgálnának adatokkal. A valósághű eredmények érdekében a Dummy teljes mértékben utánozza az emberi test viselkedését egy baleset folyamán. A Honda '98-ban a HR-V fejlesztésekor igyekezett olyan karosszériát kialakítani, amely a gyalogosoknak a lehető legkisebb koponyasérülést tudja okozni, s ezen az úton kívánnak továbbhaladni az új próbababával is. A fejlesztés külön érdekessége, hogy azt nem vásárlóikért végezték, hanem az ismeretlen gyalogosokért. A tesztek során tapasztaltakat, valamint az adatokat és a babákat a gyár elérhetővé kívánja tenni más érdekelt feleknek is.