Bemutatták a Suzuki Swift utódját. (2003. április 10.)

Nagyobb kép A korábbról már ismert Ignis formát új lámpákkal felvéretezett orrkiképzés teszi maibbá Nagyobb kép A műszerfal rajzolata szép, de anyaga kemény műanyag Nagyobb kép Az 1,3 literes változó szelepvezérlésű motor 93 lóerős. Ősztől 1,5 literes, akár automata váltós benzines és 1,25 literes, Lengyelországból érkező közös csöves Fiat dízelmotor is kerülhet a gépházba

A Swift utód Ignis "első példányát" ma délelőtt Medgyessy Péter vezette le az esztergomi gyártósorról. A május elejétől kapható modell a korábbi, még japán Ignistől leginkább a műszerfalában és fényszórójával orrkiképzésében tér el. Az előd Swiftnél némileg tágasabb és jelentősen finomabb kidolgozású Ignis árát április 29-én hozza nyilvánosságra a gyár. A motorkínálat első rendelhető darabja 1,3 literes 16 szelepes, változó szelepvezérlésű 93 lóerős. Az alapváltozat is tartalmaz két elülső légzsákot és elektronikus fékerő-elosztót, az ABS és az oldallufik rendelhetőek. A külföldi értékesítés kezdete és a motorkínálat bővülése őszre várható, ekkor jelenik meg a Fiat 1,25 literes közös nyomócsöves diesel erőforrása az Ignisben, s ugyanekkor érkezik az 1,5 literes benzinmotor, melyhez négysebességes automata sebességváltó is rendelhető lesz. Belső információk alapján, egyelőre nem meghatározott időpontban, de készül majd összkerékhajtású változat is az Ingisből, mely a Swift korszakhoz hasonlóan Subaru márkajelzéssel kerül utcára Esztergomból.