Az MG TF önmagát is megelőzte (2002. január 21.)

Nagyobb kép
Minden a divat szerint: elnyúló közös bura alatt fekszenek a lámpák, az oldalidom élrevasalt, a tető színe megválasztható
Nagyobb kép
A hátsó lámpatestek sávosan kétszínűek, a szárnykialakítású csomagtérfedél teteje bordázott

A kékvérű márka a tervezettnél fél évvel korábban, 2002. februárjában mutatja be az F sorozat utódját, a TF-et. Az 1995-óta piacon lévő modell utódjának formáját és technikai jellemzőit is a mai versenytársakhoz igazították. A futómű teljes áttervezéséről számol be a gyár, a hátsó több lengőkar, megerősített segédkeret és tekercsrugók szolgálják az útfekvést. Az új forma légellenállása is kedvezőbb, ebben segít a csomagtartófedélbe integrált hátsó szárny is, mely a másik kettőhöz hasonlóan LED-es harmadik féklámpának ad fészket. Természetesen az ütközők sem maradhattak a régiek, szintén szokványosnak mondható, hogy nőtt az embléma és az első légbeömlő. Az irányjelzőket végre az angolok is beépítették az amúgy is átalakított fényszórók mellé. Az MG TF négy modellváltozatban lesz kapható, az elnevezések utolsó három karaktere a lóerőben kifejezett teljesítményre utal: az 1,6 literes TF115, és az 1,8 literes TF135, TF120 Stepspeed és TF160.