Vezettük a megújított Scenic-et (1999. szeptember 1.)

Az 1996 vége óta csupa-siker Mégane-leszármazottjának (az Autó2 választása szerint az 1996-os Év tesztautója) ráncfelvarrott változata Franciaországban mutatkozott be a szaksajtónak. A korábbihoz képest főképpen a lámpák formájának megváltozása, a széria négylégzsák, a hátsó ajtó nyitható ablaka és a kibővült motorválaszték jelent újdonságot, az autó jellege a megszokottan sokoldalú maradt. Gazdagabb a felszerelés, és jó az autó biztonságossági vizsgaeredménye. A 16-szelepes motorok a Mégane-sorozatban már bemutatkoztak, a Scenic most zárkózott fel. Az Espace-Laguna magaslatból érkezett 140 lóerős 2,0 l-es csúcsmotorral az autópályákon is a nagyok közé ékelődik a Scenic. Az októberben már a magyarországi kínálatban is megjelenő kompakt egyterű ára egyelőre nem ismert, csak becslések vannak, azok 3,7--3,9 millió közé teszik az induló (1,4-es) modell árát.