A Renault újra a hagyomány felrúgására készül. (1999. október 1.)

A Frankfurtban bemutatott Renault Avantime feladja a leckét a cég reklámszakembereinek. A szokatlan formájú négyüléses se nem egyterű, se nem kombi és a Renault új támadását fejezi ki a hagyományok ellen. A márka egyébként eredményes az újdonságok sikerre vitelében, elég csak az első európai egyterűre az Espace-ra, az első kompakt egyterűre, a Scenicre vagy a miniben első Twingóra gondolni. Most meredekebb a helyzet, mert a Renault miközben, azzal vádolja a francia gyárakat, hogy nem képesek a német felsőkategória ellen hatásos modellel kiállni, egészen szokatlan ösvényre tért az Avantime-al, csak azért, hogy új harcvonalat nyithasson. A reklámért felelős emberek most a lehetséges vásárlók körét próbálják azonosítani. Úgy gondolják, hogy az Avantime a 35 éves, modern gondokodású cégvezetők vagy a cégeknél a döntéseket hozók autója lesz, akik egyébként kedvelik a BMW-ket és az Audikat is. Elképzelésük szerint a vevők Jeep Grand Cherokee-ből vagy BMW kombiból szállnak át az Avantime-ba.