Egyterű a sivatagban (2000. február 19.)

A Scénic másodszorra első: az európai tömeggyártók közül elsőként készített valaha a kategóriájában egyterűt, most pedig négykerékhajtású szabadidőautót. Az utasterében a megszokott kényelem, kívül orr-kiképzésével, hangsúlyos lökhárítóival, hátul pótkereket viselő, oldalra nyíló ajtóval a marcona sportosság. A magas autó négykerék-hajtásban még magasabb, így elfér a kardán a továbbra is teljesen sík padló alatt. A városi-sivatagi Scénic vagy 2,0 l-es 16-szelepes benzin- vagy 1,9 l-es dCi (közvetlen befecskendezéses) dízellel nyomul 140, illetve 105 LE teljesítménnyel, és 190, ill. 200 Nm nyomatékkal. A luxusosan felszerelt Scénic benzinmotorral márciusban (várhatóan hatmillió forint közeli áron), dízel változatban talán koraősszel kerül a magyar kereskedőkhöz.