Opel Signum - Vectra luxusegyterűként (2002. augusztus 23.)

Nagyobb kép
Az élrevasalt kompakt forma természetesen viseli a Vectra orrot
Nagyobb kép
A műszerfal nem változott a korábbi modellvariánsokhoz képest
Nagyobb kép
A hátsó tér luxuskategóriát mutat, a középső ülés csak jelzésértékű

Jövő tavasszal Genfben fog nyilvánosan is bemutatkozni a koncepciójában és néhány vonásában is a Renault Vel Satisra emlékeztető modell. A gyár által a Vectra elegáns csúcsváltozatnak nevezett Signum tengelytávja 13 centivel gyarapodott az alapmodellénél, hossza azonban a túlnyúlások rövidítésével mindössze 4 centiméterrel több. A klasszikus verzioktól elszakadó formával az Opel olyan vásárlók kegyeit keresi majd, akik korábban nem vették volna számításba a márkát autóvásárlásnál. A Signum 2830 miliméteres tengelytávja a hátsó ülések számára a repülőgépek üzleti osztályára emlékeztető lábhelyet ad, a két szélső fotel utasai számára a középső üléscsökevény karfa, asztal, vagy tárolószekrény funkcióját is betöltheti. A hátul ülőket továbbá "Utazási Aszisztens" is szolgálja tálcával, pohártartóval, mini hűtőszekrénnyel, szemétkosárral, elektromos csatlakozóval, valamint hordozható DVD számára dokkolóval, s természetesen az audiorendszer is vezényelhető a hátsó ülésekről. A tetőben az olvasólámpák mellett tárolórekeszek is helyet kaptak. A végtelen utazások egyik kulcsfontosságú tényezőjeként az első üléseket ortopédiailag alakították ki, valamint légkondicionálással látták el. A motorpaletta teljesen friss fejlesztésű: a Signumban mutatkozik be az Opel első közvetlen befecskendezéses benzinmotorja, a 2.2 literes motor teljesítménye 155 lóerő, a szintén új 2.0 literes turbómotor 175 lovas, míg a 3.0 literes V6-os common-rail dízel 177 lóerőt teljesít.

Nagyobb képA középső ülés számos funkciójának egyike a kihajtható asztalka Nagyobb képA mennyezeten a lámpák mellett tárolórekeszek is helyet kaptak