Gyártás előtt a Speedster (2000. február 23.)

Minden készen áll Angliában a Lotusnál, a legendás soprtautógyártónál, hogy megkezdjék az Opel Speedster műhelymunkáit. A kétülésest 147 lóerős ECOTEC motor hajtja, a 2,2 literes könnyűfém motor hat másodperc alatt nyomja fel a kompozit műanyagautót 100 km/órára, a leszabályozás 220-nál szab határt az orgiának. A nyitott autóban van bukócső, vezetői légzsák, ABS, de súlymegtakarítás és élvezeti okokból elhagyták a szervokormányt, az ülésfűtést, a központi zárat és a légkondit. A lehajtható tető mellé ezüstszínű keménytető is rendelhető. A középmotoros bestia szeptembertől kapható.


A 20 centi híján 4 méteres autó háromdimenziós világítást kapott, a középmotor lélegeztető levegője az ajtó mögötti nyílásokon süvít az utasok alá

A 208 literes csomagtér a roadsteer átlag felett van, jellegzetes az egymás feletti kipufogó elhelyezés
A szervo nélküli kormány férfias beavatkozást kíván, az utastérben is felbukkan a ragasztott alumínium váz egy-egy részlete