Vezettük a legújabb magyar autót (1999. október 9.)

Az esztergomi Suzuki-gyárban megmutatták, sőt a gyárudvaron vezetni is engedték a januártól sorozatban készítendő Wagon R+ mikró egyterűt. A keskeny, magas kisautó valamennyit veszít elődje kocka merevségéből, miközben fiatalosabb alakzatokat öltenek a lámpái. A Jimnyből átvett 1,3 l-es motor csöndes, 75 lóereje könnyen mozgatja a tonna alatti saját tömegű, 3,5 m hosszú kicsiséget. Az utastér kicsit keskeny, kicsit sok benne a műanyag, de ragyogóan hasznosítja a talpalatnyi alapterületet. A Wagon R+ fordulékony, kis helyen elfér, nagyon jó a kilátás a magas vezetőhelyről. A gyárban a modellgazda japánok irányításával nagyban készülnek a sorozatgyártásra. Japánok adnak ötleteket a lengyelországi Gliwice Opel-gyárában is. A magyar és a lengyel gyár közösen gyártja majd az autó főbb részeit, de a piaci ellenfelekként külön-külön árusítja portékáját. A két márka eltérő motorokkal, formai megoldásokkal, felszereléssel és emblémával mutatkozik be hivatalosan jövő márciusban, Genfben. Addig Esztergomban a gépeket illesztgetik, a fogásokat gyakorolják, és kigondolják az árat - felszereléstől függően 1,99-2,5 millió forint között orientálódva.