Suzuki Liana - Új korszak (2001. március 13.)

Suzuki Liana - a karosszéria rozsdavédelme 12 évre szól. A mindössze 296 literes raktér a hátsó ülé- sek ledöntésével több mint egy köbméteresre növelhető

A Suzuki kompakt egyterűje igen sikeres a japán piacon. Európában a Renault Scénic és az Opel Zafira ellenfelének szánt 4,2 méter hosszú Liana kétféle, teljesen alumínium, hengerenként négyszelepes motorral készül. A kisebb, 1,3-as benzines kizárólag Japánban kapható, nemzetközi szerepre a 103 lóerős 1,6-ost szánják. Az újdonság zajkomfortja megfelel a legmagasabb követelményeknek. A motortartó bakok folyadéktöltésűek, a szelepfedél hangfogó szerkezetű, a vezérműtengelyeket csendesen futó lánc hajtja. A futómű McPherson-szerkezetű, a hátsó lengőkarok segédalvázhoz csatlakoznak. A szervokormány csak az Európának szánt modellekben alapfelszerelés, a blokkolásgátló és az oldallégzsákok felárasak. Az ötszemélyes kompakt egyterű az Ignis összkerékhajtásával is rendelhető lesz.