
|
Szabó II. László pályafutása óta nem volt arra példa, hogy magyar motoros gyári
csapatba kerüljön, most Talmácsi Gábor elmondhatja, hogy a világ egyik
legnagyobb robogógyárának képviselője a GP futamokon. Az utóbbi évtizedek
legjobb magyar technikai sportolója a 2004-es szezonra első számú pilótaként
szerződést kötött a Malaguti Racing csapatával. A kiváló magyar versenyző
számára több remek lehetőség is kínálkozott a következő szezon folytatására, de
egyik csapat sem ajánlott olyan nagyszerű feltételeket, mint a Malaguti. A szerződés aláírása után a szerelők máris Talmácsira koncentráltak, és
nyomban elkezdték új gépének testre szabott beállítását. Talmának 2
versenymotorja lesz jövőre, és elsőszámú pilótaként mindent megkap a vezetéstől,
szerelőktől ahhoz, hogy minél jobb eredményeket érhessen el. A gyáriak
elmondták, hogy Talmácsi Gáborra számítanak leginkább az ütőképes 125-ös motor
fejlesztésében. November 16-án Valenciában, 23-án pedig Jerezben Talma
kipróbálja élesben is a 2003-as fejlesztésű Malagutit a Spanyol Bajnoki
futamokon. Ezt követően 26-27-én Moszkvába utazik, ahol versenygépének
legoptimálisabb légellenállást térképezik majd fel. Az olasz,
Malaguti-ról röviden: A tavalyi évben az éves bevételük 150 millió euro volt.
Olaszországban a Gilera után a Malaguti a legfontosabb piaci résztvevő a
kismotorok és robogók értékesítésének körében, Amerikában első a robogó piacon.
450 dolgozójuk van. A csapat szoros együttműködésben áll az Engines
Egineering
vállalattal, mely a szpojler-fejlesztéseket végzi számukra - és nem
utolsó sorban a Yamaha, a Ducati és a Gilera
számára is. A cégnél 80 szakképzett
mérnök dolgozik és törekszik a tökéletesre.
|