A Volvo letámadja Magyarországot is? (1999. október 1.)

A Volvo vérszemet kapott kelet-európai sikerei nyomán és vadonatúj eladási módszerek bevezetését tervezi, többek között nálunk is. A biztonságáról és megbízhatóságáról ismert svéd gyár tavaly 1500 autót adott el Lengyelországban, 1000-et Magyarországon és 500-at a Cseh Köztársaságban, és az eladások évente 50 százalékkal nőnek. A további növekedésnek maga az eladói hálózat jelent korlátot, ugyanis hiába ugrásszerű a fejlődés, a darabszámok még nem tudnak eltartani kellő számú kereskedőt. A Volvo bejelentette, hogy a kelet európai országokat ezért új eladási rendszerek kísérleti laboratóriumának tekinti és kipróbálják többek között az Internetes autóeladást is. Egy másik elképzelés szerint utazó autószalonokat indítanak az említett országokban. A Volvo show állomáshelyein alkalom lesz arra is, hogy az érdeklődők ki is próbálhassák a Volvókat.