Magyarországon a teljesen új Volvo V70. A kombi az S80 formavilágát átörökölve frissíti a svéd kínálatot. (2000. február 5.)

Az új V70 a nála nagyobb S80 lerövidített padlólemezére készült és hamisítatlanul Volvos formajegyeket hord, jellegzetes az előrenyújtott hűtőmaszk, a motorháztető V-metszése, a kocsi oldalán végigfutó párkányszerű váll.

Az utazási és használati kényelmet a minden-elektromos és állítható vonulat mellett egyéb megoldások is szolgálják. A sok rakodórekesz mind bélelt, a pohártartók száma az utaslétszámot meghaladó mennyiségű. Az osztottan dönthető hátsó üléstámlák dőlésszöge állítható, 25 és 30 fokos helyzetben rögzíthető, így a támla ledöntése és a hátsó sor helykínálatának lényeges csorbítása nélkül is bővíthető a csomagtér. A támla felső részéből rejtett hálót lehet kihúzni a csomag- és utastér elválasztásához, hasonló hálóval rögzíthetőek a csomagtérbe rakott cuccok is.

A biztonsági felszerelések listája példaértékű, szériafelszerelés az első oldal- és frontlégzsákok, a függönylégzsák és az új WHIPS nyaksérülés-védelmi rendszer, amelynél az egész üléstámla részt vesz a visszacsapódó test ütésmentes fogadásában. A légzsákvezérlés intelligens, kis sebességű ütközéskor a légzsákok nem kapcsolnak be, csak az övfeszítők aktivizálódnak. Közepes erejű ütközésnél a légzsákok is felfúvódnak, de csak 70 százalékos mértékig, a teljes felfúvódáshoz nagyot kell csattanni.

Az új V70 már bevált turbómotorokkal – három benzines és egy dízel - rendelhető. A méretre legkisebb kétliteres 180, a 2,4 literes 200, a 2,3 literes kemény turbós 250 lóerős, a két és feles dízel 140 pacival áll a teljesítmény-sor végén. Ez utóbbi kocsi a legolcsóbb, 10 290 000 Ft, a legerősebb a legdrágább, 12 250 000 forintot kell leszurkolni érte.