A Seat Leon "tartása" olyan, mint a rajtra váró rövidtávfutóé:
ugrásra kész, és feszes |
A menet közben mindig megvilágított
műszeregység sportos rajzolatú. Az igényes anyagokból építkező műszerfalban az
utas előtt is van légzsák |
A gázrugó kitámasztású motorháztető
kinyitásakor egy kis fül ugrik elő a hűtőmaszkból. Ennek meghúzásával oldható a
tető reteszelése |
A Leon gépházteteje alatt a VW Golfban is dolgozó 1,4 literes, 16
szelepes, 75 lóerős négyhengeres forog |
A farrész biztonságot, erőt és lendületet sugároz |
A kemény tömetű hátsó ülésen a középső utasnak
is jut állítható magasságú fejtámla. Ha háromnál kevesebben ülnek hátul,
tanácsos a középső fejtámaszt kivenni, mert így sokkal jobb a hátralátás |
Jóllehet az ajtók kárpitozásában több a műanyag, mint a textil,
kifejezetten igényes az összhatás. Az ajtóba épített lámpák kiszálláskor
megvilágítják az utat |
Forma és funkció. A hatalmas hátsó
Seat-jelvény egyben a csomagtartó kilincse is |
Magasra
nyílik az ötödik ajtó, így könnyen lehet megpakolni az alaphelyzetben 340 literes,
az első üléstámlák magasságáig pakolva 655 literes, igényesen kárpitozott
csomagteret |
A különleges rajzolatú lámpák fényereje kevesebb, mint első
pillantásra gondolnánk |