Karosszéria, utastér

A 10 centi híján 5 méteres karosszéria kiegyensúlyozott, harmonikus formájú, az orr-rész a hűtőmaszk miatt enyhe amerikai piaci orientációs jegyeket mutat. A tágra nyitható két első ajtó mögött könnyen mozgásba hozható csúszóajtó van. A hátsó ajtó megfelelő magasságúra emelkedik, miközben magával viszi az inkább árnyékoló, semmint aerodinamikus szerepet betöltő robusztus hátsó szárnyat. A tetősín praktikus, könnyen kezelhető. A siklóajtók ablaka nem mozog, a raktérrészé kihajtható. Az LS-felszereltség utastere bőrgyári divatbemutató, az elegáns szürke kárpit lakályossá teszi a belsőt. A váltókar a műszerfalkonzol aljában nem akadályozza a közlekedést az egysíkú padlón, de az első ülések elhelyezésével ezt úgy segítették, hogy egymástól szokatlan mértékben az ajtókhoz tolták őket. A vezető a pedálokhoz képest kissé balra került. A kétfejtámlás hátsó pad és az egyébként körbeforgatható, lapra dönthető támlájú középső ülések jelentős mozgási szabadsággal el is csúsztathatóak; ezzel együtt a hátsó sorba jutni elég nehézkes. A lerakóhelyek, tartók száma a hét személyhez méretezett.

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2000/9. számában megjelent cikk rövidített változata