Profilból alig változott, a tetőt és az ajtókat érintetlenül hagyták
a tervezők. A kiugró, krómozott rácsozatú hűtőmaszk és a bordázatlan burájú
fényszórók audisak |
Formabontóak a hátsó lámpatestek közepébe épített kör alakú
helyzetjelzők és féklámpák. A jobb oldali alsó lámpa a furcsa módon csak az
elülső ködlámpákkal együtt kapcsolható ködzáró fény |
A leggyengébb dízel hangelnyelő burkolata alól csak halk morajlás
szűrődik ki. A teljes burkolat mindent eltakar, a tervezők akár le is csavarozhatták
volna a motorháztetőt |
A Comfortline alapáras velúrhuzatú üléseinek
tömete - a gyártól megszokott módon - kemény. A rövid ülőlapok növelik ugyan
a lábteret, de a rossz combalátámasztás, különösen városi forgalomban, fárasztja
a vezetőt |
A Volkswagen-trendbe illő műszerfal teteje puha
műanyag borítású. Az alapáras Gamma-rádió keskeny, rosszul leolvasható kijelzője
a műszerekhez hasonlóan kék megvilágítású |
Az új sebességváltó elődjénél finomabban, mégis
nagyon pontosan kapcsolható. A hátramenet az egyes mellől a negyedik mellé
költözött |
A hátsó ülés középső
fejtámlája feláras extra |
A csomagtartó nem nőtt. Az alaphelyzetben 475 literes tér az osztottan
dönthető hátsó támlák előrebillentésével 800 literre növelhető |