Karosszéria, utastér

Teljesen alumíniumkarosszéria térrácsszerkezettel, aluhéjazattal, egyedi formával. Egyterűsen rövid orr és magas kasztni, az egyterűekhez hasonló térelosztással, a berendezés kialakítása klasszikus ötajtós. A beszállás kényelmes, az ajtók tágra nyílnak, és finoman csukódnak. A beltéri anyagok minősége illik az A2 prémiumkategóriájához. A műanyagok többsége puha felületű, a kemények is selymesek, nem karcolódók, az ajtókra az üléskárpittal azonos textilbetéteket illesztettek. Az ülések ülőlapja hosszú, háttámlájuk magas, tömetük kemény. A belső szélesség nem lenyűgöző, ellenben a fejtér különösen nagy. A lábhely elöl hosszában, hátul mélységében terjeszkedik; a második üléssornál a padló mélyebben van, mint elöl. A lendületesen süllyedő tető ellenére extrafejteret is nyertek (az ülések az elsőknél lejjebb kerültek), a hátul ülő testhelyzete túl "szabályos" így hosszabb távon annak ellenére is fárasztó az utazás, hogy a háttámla dőlése kétállású. A szintén keményre tömött hátsó ülés fele-fele arányban ledönthető, előrehajtogatva rögzíthető, két állítható fejtámlával szerelt. A csomagtér rövid, de öblös, mert a fenéklemeze a hátsó ülések lemezével egy szintre süllyesztett. Ráfizetéssel a hátsó ülések lábterébe helyezhető nyitható, kiemelhető tároló kapható, használata gyerekméretűre csökkenti a lábtér mélységét. Nincs pótkerék, csak defektjavító készlet. Az autó összeszerelési minősége jó.

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

A világos kárpitozás a kocsihoz illő fiatalos hangulatot teremt. A váltószoknya egyedi struktúrájú műanyag, a vezető környékén sok a rakodóhely

Az Autó2 újság 2001/3. számában megjelent cikk rövidített változata