Ülésszak
A vonalak inkább az Opel családhoz tartozást fejezik ki, semmint a futurisztikus elképzeléseket. A jól átlátható karosszéria és a magasabb üléshelyzet a biztonság elemei |
![]() Az Astrától némileg eltérő műszerfal egyedi jelleget kölcsönöz a Zafirának. A szellőzőnyílások keresztmetszete megpróbál megfelelni a nagyobb térnek. Az elektrohidraulikus kormányzás precíz, a váltás könnyű, és szintén pontos |
![]() A tágas első sorban kényelmesek az ülések, a kidolgozás és a minőség illik az Opel "újastrás" korszakához |
![]() Az utasülés kivehető gumialjú oldaldoboza a kis ajtózsebet pótolja, az ülés alól 1,5 kg terhelhetőségű tálca húzható ki |
![]() Célszerű vonalak, hasznos koccanásvédelem. Az alsó műanyag perem a rakodósík széle |
![]() Ha utas híján a középső ülések összehajtva előre vannak tolva az elsők mőgé olyan helyzetbe, amikor a két hátsó ülés kiemelhető a padlóból, lábnyújtásos hely van előtte. A bal oldali süllyesztett ülést a háttámla aljához közeli kapaszkodóval lehet kiemelni. Az ülések mögötti felhajtható fedél alatt vannak a szerszámok, innen lehet kiengedni a padlólemez alá szorított teljes méretű pótkereket |
![]() A harmadik sorba szűk nyíláson át lehet bejutni, az ülések oldaltartás nélküliek, de mély könyöklő van mellettük. A kárpitozás még a csomagtérben is utastéri minőségű
|