A Peugeot 206-osban feltűnőek a nagy órák, a középkonzol
divatos formája, és a vezető környékén a sok rakodóhely. A kormány jó fogású, a
váltókar hosszú utakon jár |
A Renault Clióban is sok a műanyag felület, de hatásuk nem
kellemetlen. A műszerfal hagyományosabb a másik két autóénál |
A Toyota Yaris műszerfala a legmodernebb, nem takarékoskodik a
jókora műanyag felületekkel. A kormány vékony, de jó fogású. A digitális
műszerek nappal is jól láthatók, de csak a vezető számára |
A Peogeot 206-os ülései kényelmesek, megfelelő a fejtér,
jó a kormányállás. A műanyag felületet csak ritkán váltja fel textil |
A Renault Clio kínálja a legformázottabb üléseket és
egyedül a három
közül a vezetőülés magasságállítását |
A Toyota Yaris emelte legmagasabbra az ülést, de csak a
háttámla ad némi oldaltartást. A Yaris váltókarja kapcsolható a legpontosabban
és a legrövi-
debb úton |
A Peugeot 1,4 literes motorblokkja teljesen alumíniumból
készült, hengerenként kétszelepes, 75 lóerős |
A Renault-nak acélöntésű a motorblokkja, az 1,2 literes,
hengerenkénti kétszelepes motor 58 lóerős |
Az 1,0 literes Yaris-motor a legkorszerűbb a hármasból:
hengerenkénti négy szelep, változó vezérlésű szívószelepekkel. 58 lóereje szinte
semmiféle hátrányt nem jelent a másik két motorhoz képest |
A Peugeot hátsó ajtaja emelkedik a legmagasabbra, a raktér
oldalfala és alja teljesen sík, a pótkerék az aljáról engedhető le |
A Clio raktere csak 8 centis lépcsőzéssel hajtogatható ki.
Az ülések habbetéte burkolatlan |
A Toyota a három közül a legrövidebb rakterét
ötletességgel próbálja ellensúlyozni. A hátsó ülés nem dönthető osztva, viszont
hosszirányban eltolható. A saját világítás nélküli csomagtér alja két oldalra |