Karosszéria, utastér

Óriási erénye a két hátsó szükséghely Így pakolja el a tetőt a fordítva nyíló csomagtérfedél alá. Alul látszik a roló, ami egyúttal a nyitott autózás rakodási magasságát is kijelöli, és ebben a kifeszített helyzetében, mikrokapcsolójával engedélyezi a tető levonását
Levont tetővel is viszonylag nagy a csomagtér A tetőt befogadó
magas farrészt szabadidő autós,
stiláris elemekkel díszítették

A Peugeot a 206 világsikerét nem is akármilyen eszközzel akarja átvinni résmodelljére. A formajátékos kupét a nyitott autózás valós értékével is párosította, és ezzel a szupermini kategóriában először készített merev tetős kupé kabriót (coupé cabrio: cc).
A 206-os sikerét meglovagolva a cc, ahol lehetett, megtartotta annak formáját, így az elcsomagolható tető rövidítésére a szélvédő dőlésszöge, mérete és oszlopzata, és persze a hátsó rész változott. Ez a robusztusabb far a bordázott tetejével és a tetősín-csökevényekkel az autó jellegéhez igazodó szabadidős díszelemeket kapott. A kidolgozás jó, bár a lemezszéleken, a gittelésen felfedezhető, a kisszériás munka, a nyitható tetejűeket gyakran jellemző slendriánság nem jellemzi. A belső magas színvonalú, a fémes műszerlapokon, a bőrgarnitúrán és a könnyűfém pedál- és sebváltó gombdíszein kívül a vezetőülést a 206-os hangulata lengi körül. Az ülésmagasságban a kormány sugárirányban állítható, a beltér még csukott tetővel is elég magas, a vezetési kényelem élvezetes, a szélvédő felső kerete azonban az ülés nagyon emelt helyzetében zavaróan "képbe jön". Nemcsak a tető különleges, hanem az igyekezet is, hogy 2+2 ülést alakítottak ki; ezeket a szükséghelyeket a gyerekek tudják igazán értékelni, akik bolondulnak az efféle autókért; felnőtt előbbre húzott ülésekkel csak keresztben fér el, vagy úgy sem. Ehhez egyenesen nagyvonalú ajánlat a két hátsó hárompontos öv. A csomagtér csukott tetővel méretes (320 l), de jellegéhez mérten, levonva sem kicsi (150 l).

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2001/9. számában megjelent cikk rövidített változata