Vezetés, menettulajdonságok

A rugózás sokkal inkább komfortos, mint sportos, ez a karakterisztika ehhez a zsúrkocsihoz jobban is illik. A túlságosan peres (205/45 R 16) gumik miatt az út hirtelen pofonjait viszont a lábai nagyon rosszul viselik. Az ütések a karosszériát eresztékeiben rengetik meg, érezni, hogy ilyenkor a nyitott tető is megmozdul a csomagtartóban, és a cc talajt vesztve odébbpattog az úton. Egy ballonosabb gumi feltehetően sokat javíthatna rajta. A kb. 3,2 fordulatos, viszonylag közvetlen kormánnyal jól irányítható, az egyenesfutása is jó, húzatással fordulva azonban a kormány kicsit önzárásra hajlamos, elvész a visszatérítő erő. A négy tárcsafékből, blokkolásgátlóból, elektronikus fékerőelosztóból épített fékrendszer hatásos és finom. A karosszéria nyitva is viszonylag szilárd, de ez a tulajdonsága csukott tetővel jól észrevehetően javul. Tetővel még nagy sebességnél is zaj- és szélzajmentes, ezzel a motorral egy hosszabb ötödik vagy hatodik fokozat jót tenne neki.

Karosszéria, utastér

Motor, erőátvitel

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2001/9. számában megjelent cikk rövidített változata