Motor, erőátvitel

A köztes hűtős, turbófeltöltős, gyűjtőcsöves, közvetlen befecskendezésű dízelmotor hidegben is csak egy-két másodperces izzítást kíván. Kívülről jól hallható a hideg dízel dobogása, az utastér azonban kellemesen csöndes, a dízeles remegésnek sincs nyoma. Nyugodt tempóban kis fordulaton vezethető az autó. Az erőteljes gyorsításra benzinesen fürgén és dízelesen kis (1800/min) fordulatszámtól jelentkező nagy nyomatékkal reagál. Mély hangja mérsékelten, erőt jelzően erősödik fel. Gyorsítóképessége határozott és hosszan tartó. A sebességváltó jól vezetett, finoman működik.

Karosszéria, utastér

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 1999/6. számában megjelent cikk rövidített változata