Karosszéria, utastér

Klasszikus felépítésű, kiegyensúlyozott a karosszériaforma, lendületes vonalakkal, látványos orr-résszel. Mélyre kell beülni, ez hátul nehézkes lehet. Elöl javít a helyzeten a tágra nyíló ajtó, amelyen át kényelmes a beszállás. Bent a külső íves formavilága köszön vissza, alapos a kidolgozás. A műanyagok többsége kemény felületű, csak az utasülés elé került puha anyag, illetve az ajtóborítás enyhén szivacsos hatású. A műanyagvilágot a színek és a textilbetétek teszik otthonossá. A magasabb felszereltségi fokot jelzi a krómkilincs és a magasságában állítható kormány bőrbevonata. A középkonzol tetején, az ajtózsebekben, a kardánboxban rekeszek vannak. Az ülőlapok elég hosszúak, a támlák elég magasak, formázásuk átlagos, tömetük kissé kemény, a helykínálat jó. Hátul az alsó-középkategória átlagához és átlagmagasságú utasokhoz viszonyítva tágas a hely. A hátsó ülést voltaképpen két személy részére formázták, de felszerelték 3x3 pontos biztonsági övvel és három állítható fejtámlával. A középen lehajtható könyöklővel szerelt támla aszimmetrikusan előredönthető, ekképp bővíthető az alaphelyzetében is tágas, a mélyről, a lökhárító vonalától nyíló fedelével könnyen pakolható csomagtér. Rendelhető könnyen kivehető műanyag koszgyűjtő védőtálca, és alapáron jár hozzá a csomagrögzítő háló. A fedél belülről nem kárpitozott, és csakis kívülről nyitható gombbal.

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Jó fogású és átmérőjű a kormány, kellemes tapintású az üléskárpit. A hátulülők az ajtózsebekbe pakolhatnak

Az Autó2 újság 2001/4. számában megjelent cikk rövidített változata