Karosszéria, utastér

A kettős szigetelésű ajtók csöndes utastérbe nyílnak. Az ajtókon sok a textil, a műszerfal puha borítású. Jelzései az áttekinthető, hagyományos kerek órákról és a számítógép-kijelzőről jól leolvashatók. A fordulatszámmérő alatti fogyasztásmérő mutatója 0 és 20 l között kapkod, nincs sok értelme. Az enyhén a vezető felé fordított középkonzol nem feltűnő, értelmes. Kevés a pakolóhely, kicsik a zsebek, ám a jobb elülső ülés alatt biztos hely jut az elsősegélycsomagnak. Minden irányban állítható, kellemes fogású a kormány. Mindkét elülső ülés puha, kényelmes, és jó tartást ad. Magasságuk változtatható, de nem könnyű a megfelelő távolság megtalálása, mert a pedálrend a hosszú kuplungút miatt erősen lépcsős. A gázpedálnak klasszikusan nagy a taposófelülete. Az ajtóoszlopok nem vastagok, a kilátás jó. A tükrök kissé szűkre szabottak, ám mindkettő osztott. A belső tükör alján otromba piros lámpa lóg, a lopásvédelmi rendszer része.
Az utasteret hosszában kettévágja a kardánalagút magas, széles háza. Szinte beburkolja a bent ülőket. A hátsó ülés is mély, a küszöb magas, de az elhelyezkedést megkönnyíti a nagy térdhely. A kupészerű, ereszkedő tető alatt a középtermetűnek még elegendő fejhely jut. Csak két fejtámla van hátul, a középre kényszerülőnek hevederöv jár. A hátul utazóknak nem alakítottak ki rakodóhelyet. Az ülőlap rövidsége nem tűnik fel, mert puha, kényelmes, az utas alakját követő az ülés. Középen könyöktámasz hajtható ki. A csomagtér tetejét a kulcs külön távnyitógombja is nyithatja. A fedelet teleszkópok támasztják, nem vesznek el helyet a csomagoktól, amint a szerszámok sem, a készlet a fedél belső oldalára tapad. A csomagtér szabályos élekkel határolt, filccel burkolt, közel átlagos mérete a mereven rögzített hátsó üléstámlák miatt nem növelhető.

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

A kormány jó fogású, a kerek órák jelzései jól áttekinthetők, a fogyasztásmérő a benzinválságos időket idézi

Az Autó2 újság 2001/9. számában megjelent cikk rövidített változata