Karosszéria, utastér

A karosszéria alapvetően a régi maradt, a változásra elsősorban az autók díszítésére feltámadó króm felbukkanása a hűtőrácson hívja fel a figyelmet. A karosszéria beosztása a magyar egyautós családmodell etalonja is lehetne. Kényelmesen nagy, ízlésesen berendezett beltér társul méretes csomagtérrel. A kidolgozás mára már a Brava hat éves gyártása után a legszigorúbb kritikát is kiállja. Az ülések formai, kárpitozási és kényelmi minták is lehetnek, az oldalkárpitokon sem spóroltak a textiliával. A kormány sugárirányban, a vezetőülés magasságban állítható. A műszerfalat puha, hangsúlyozottan érdesre strukturált bevonat burkolja. A műszerkép egyértelműen jól értelmezhető. A hátsó ülések is kényelmesek, három fejtámla, de csak két kétpontos, nem állítható magasságú biztonsági öv szolgálja az ott ülők biztonságát, a lábhely igen jó a kategóriában. Ha a rakodási hely nem is nagy, sok van, keskeny merev zsebek a négy ajtón, rakodó a sebességváltó előtt, párnázott könyöklőként kiképzett doboz a két első ülés között, térképtartó a sebváltó mellett jobbra, és két nagy zseb az első ülések háttámláján. A kesztyűtartó kicsi. A csomagtér 380 l, az ülések előrehajtásával, tetőig pakolva akár 1165 literes is lehet.

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2001/3. számában megjelent cikk rövidített változata