MŰSZAKI ADATOK

Folyadékhűtéses, soros négyhengeres, közvetlen befecskendezéses, gyűjtőcsöves (common rail) turbódízel motor közteshűtővel, elöl, keresztben beépítve, acél blokk, könnyűfém hengerfej. Egy fogazott szíj hajtású felülfekvő vezértengely, hengerenként két szelep, Garrett T 15 turbó (töltőnyomás 1,0 bar), Bosch EDC 15 befecskendezőszivattyú. Hengerűrtartalom: 1910 cm3, furat 82,0, löket 90,4 mm. Kompresszió 18,45:1. Teljesítmény: 105 LE/77 kW (4000/min). Nyomaték: 200 Nm (1500/min). Ötfokozatú kéziváltó, hidraulikus működtetésű tengelykapcsoló, elsőkerékhajtás. Elöl McPherson felfüggesztések, hátul hosszanti lengőkarok spirálrugókkal hidraulikus lengéscsillapítókkal. Kanyarstabilizátor elöl és hátul. Elöl tárcsa-, hátul dobfékek. Gumiméret: 185/55 R 15 Csomagtér: 380/1165 l. Üzemanyagtartály: 60 l. Hossz x szélesség x magasság: 4185x1740x1420 mm. Saját tömeg/megengedett össztömeg: 1195/1735 kg. Gyorsulás (0-100 km/h): 10,6 s. Végsebesség: 185 km/h. Fogyasztás (EU városon kívül/város): 4,5/7,3 l/100 km. Tesztátlag: 6,1 l/100 km.

Karosszéria, utastér

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2001/3. számában megjelent cikk rövidített változata