Motor, erőátvitel

A nagy autót a típus erősebb, 3,5 literes, V6-os hengerelrendezésű, hengerenként négyszelepes, 254 lóerős motorja hajtja. A hozzá társított váltó négyfokozatú automata, léptető üzemmóddal, amelyet a Chrysler Autosticknek nevez. A 340 Nm nyomatékú erőforrás az 1,6 tonna önsúlyú kasztnit könnyedén mozgatja, a kocsi gyorsulása 0-ról 100 km/óra sebességre 8,8 másodpercet vesz igénybe. Az erőt azonban uralni kell, a fronthajtásos autó első kerekei könnyen elkaparnak. Mikor nincs szükség a nagy "ménesre", a 300 M kényelmesen, de még mindig tempósan vezethető úgy, hogy a motor nem forog 2000/percnél többet. A váltó lustán, de finoman váltogat felfelé, előzéseknél jobb a kézi üzemmódot választani. Az áttételek a nagy teljesítményhez illően hosszúak, ez jól jön az autópályákon, viszont a városi üzem savanyú a kocsinak, 60 km/óránál csak harmadikig jut, így nagy, 14-16 liter a városi fogyasztás. Országúton 12-14 literre leszorítható.

Karosszéria, utastér

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2000/2. számában megjelent cikk rövidített változata