Lépcsős hátúnak tetsző, a motor-, az utas- és a csomagtér
kialakításával arányosan megosztott, valójában ötajtós karosszéria. A
módosított, több fényt sugárzó lámpáktól és a masszívságot és
megbízhatóságot szuggeráló veretesebb emblémától mintha új autó született volna |
Hátul alig változott, valójában a sárvédőlemezek is szélesebbek
lettek. Az elülső (10 mm-es) és hátsó (12 mm-es) nyomtávnövekedés, a 15 colra
emelt kerékméret sokat javított a stabilitáson |
A finoman, csöndesen, erősen és nyomatékosan dolgozó új motor |
A belső alapjában a régi maradt, új a
folyadékkristályos megjelenítő, alapáron - egyebek mellett - az egyszerű
fedélzeti számítógép. A kormányról irányítható legolcsóbb rádió extra. A
forgatógombbal kézzel lehet fokra beállítani az alapáron mért elektronikus
szabályzású klímaberendezés működését |
A méretes hátsó helyet az első ülések kialakítása is segíti. Az
első üléstámlán az oldallégzsák is látszik, hátul a fejtámaszok a kilátást
segítendő a támlákba süllyeszthetők |
Kesztyűtartók és fedeles tárolók az ajtón, illetve a
könyöklőben. Akár egy videokazettát is képesek elnyelni |
A 408 literes csomagtér síkokkal határolt, rablásvédelmi szempontból az
ülések csak a háttámlára tett zárak oldásával dönthetők előre. A
csomagtérfedelet elektromos kapcsoló nyitja. Zárja 20 km/órás sebesség felett
automatikusan zár, csak az ajtók nyitása oldja fel a tiltást |
Egyszerű és nagyszerű. A gyermekzár helyzetét az utastérből könnyű
ellenőrizni. Az ablakában megjelenő piros jel a zárt állapotot mutatja |
Okos ötlet. A fogyasztóknak a szivargyújtón kívül külön csatlakozót
építettek ki |
Nem high-tech. A szállodai kulcs méretű, gusztustalan kulcstávnyitó
gombjai nagyon könnyen járnak, így még messziről is könnyű akaratlanul kinyitni az
ajtót, vagy pánikriasztást kiváltani. Még az importőr sem bízik benne, külön
távirányítót használ |