Karosszéria, utastér

Az olaszok által tervezett, az 1997-es bemutatkozása óta változatlan formában gyártott Lanos gömbölyített, csupa ív kasztniját oldalról műanyag csíkok védik, viszont a fényezett lökhárító sérülékeny. Kényelmes beülni, nem alacsony az üléshelyzet, az ülés lapja kellően hosszú, a háttámlája magas. A térérzet sem rossz, 170 cm magas vezető feje fölött még jó 20 cm a szabad hely. Minden fejtámla és az elülső biztonsági övek magassága állítható. Hátul kifejezetten kényelmes a hely és a beülés. A döntött helyzetű magas háttámla 1/3-2/3 arányban osztható, de az ülőlap nem előrehajtható. A két szélső hely kapott fejtámlát és hárompontos övet, középen csak egy csípőöv van. A helykínálat is jó, a fenti magasságú utas feje fölött 5-8 cm marad, a térdhely 10-12 cm.
Az utastérben az olcsó burkolatok a meghatározók, a formás műszerfal kemény, fényesedő anyagú, ugyanígy a középkonzol és az ajtókárpitok. Ez utóbbiak szürkeségét textilbetétek törik meg. A kormány az átlagnál puhább, habosított anyagból készült régies kialakítással, a váltógomb fényesedő anyag. Pakolóhelyből nincs sok, a kesztyűtartó elég nagy, nem zárható. A fekete középkonzolból két pohártartó vehető elő. Hátul nincs pakolóhely. A műanyag elemekkel burkolt, alul filccel fedett csomagtér csupaszon hagyott fedele vagy belülről, vagy kulccsal nyitható. Tágas és síkokkal határolt a csomagtartó, a négyajtós forma miatt kicsit keskeny a szája, mert bár a lökhárító felső élétől nyílik, az magasan van. A pótkerék teljes értékű. Viszonylag csendes az autó, haladáskor inkább gumi- és futóműzaj hallatszik, a motorhang kint reked.

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az utastér színvilága szürkékből és feketéből építkezik. A műszerfalról hiányzik a fordulatszámmérő, az üléskárpit kellemes tapintású

Az Autó2 újság 2001/9. számában megjelent cikk rövidített változata