Motor, erőátvitel

Az Opel-eredetű motor 8 szelepes, hengerenkénti befecskendezéses, méretéhez képest erős és nyomatékos. Használható alacsony fordulatszám-tartományban is, de pörgetve dinamikusabb. Gyorsításkor, emelkedőn kevés a tartaléka, vissza kell váltani. Hidegen darabosan jár, felmelegedve egyenletesen húz. A burkolatlan erőforrás csendes, mély hangját csak pörgetve hallani. A váltó kissé hosszabb úton lötyögősen, határozott akadópontokon át kapcsolható, a motor lágy felfüggesztése miatt annak rezgését továbbítja, hirtelen gázadásnál megmozdul a váltókar.

Karosszéria, utastér

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2001/9. számában megjelent cikk rövidített változata