Vezetés, menettulajdonságok

Közel egy síkban elhelyezettek a pedálok, elég a hely széles cipőnek is. Jól átlátható a kasztni, a tükrök holtteresek. A koppanástól koppanásig hármat forduló kormányt könnyű forgatni, kicsit pontatlan. A kocsi sétálós, elengedve a kormányt rögtön menne a maga útján, és a gázadásra is érzékeny, ilyenkor jobbra, gázelvételre enyhén balra húzott. A futómű ellentmondásos, lágyan rugózó, billegős, a kanyarokban mégsem tör ki. A hirtelen kormánymozdulatokat azonban nem szereti, ijesztően nagyot leng, szerencsére minden következmény nélkül. A lágy rugózás miatt jól bírja a fekvőrendőröket, és szépen elnyeli az úthibákat. A fék határozott.

Karosszéria, utastér

Motor, erőátvitel

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2001/9. számában megjelent cikk rövidített változata