MŰSZAKI ADATOK

Folyadékhűtéses, soros négyhengeres, közvetlen befecskendezéses, gyűjtőcsöves (common rail) turbódízelmotor köztes hűtővel, elöl keresztben beépítve. Acélblokk, könnyűfém hengerfej. Egy fogazottszíjhajtású felülfekvő vezértengely, hengerenként két szelep. Hengerűrtartalom: 1870 cm3, furat 80,0, löket 93,0 mm. Kompresszió: 19,0:1. Teljesítmény: 120 LE/88 kW (4000/min). Nyomaték: 270 Nm (2000/min). Hatfokozatú kéziváltó, hidraulikus működtetésű tengelykapcsoló, elsőkerékhajtás. Elöl McPherson-felfüggesztések, hátul csatolt lengőkarok spirálrugókkal, hidraulikus lengéscsillapítókkal. Kanyarstabilizátor elöl és hátul. Elöl-hátul tárcsafékek, blokkolás-, kipörgés- és kitörésgátlóval, elektronikus fékerőelosztóval. Fogasléces kormánymű hidraulikus rásegítéssel. Gumiméret: 205/55 R 16. Csomagtér: 430 l. Üzemanyagtartály: 70 l. Hossz x szélesség x magasság: 4580x1750x1430 mm. Saját tömeg/megengedett össztömeg: 1350/1935 kg. Gyorsulás (0-100 km/h): 10,7 s. Végsebesség: 200 km/h. Fogyasztás (EU városon kívül/város): 4,6/7,7 l/100 km. Tesztátlag: 6,2 l/100 km.
Ár: 6 520 000 Ft

Előnyei - hátrányai

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2001/10. számában megjelent cikk rövidített változata