Eltérő karakterek háromféle ízlésvilágot elégítenek ki, de egyikük külsejében sincs olyan
meghökkentő részlet, ami távol tartaná azokat a vevőket, akik más tulajdonságuk miatt döntenek valamelyik modell mellett |
A Mazda még inkább sportos vonásokat kapott a tesztautóra extraként szerelt szárny és a körbespoilerezés jóvoltából, a Nissan lemezfelületei egyszerűek és modernek, az Opelé tömörséget és masszív tartalmat sugároz |
A Mazda háromküllős sportkormánya mögött nagyok a műszerek, a műanyag tónusokon a fémkeretük és a középkonzol alukinézete igyekszik javítani |
A Nissan műszerfala futurista, az órák leolvasását meg kell szokni, középre helyezésük javítja a térérzetet. Az A-oszlop a legjobban dől hátra a három közül |
Az Opel szögletes belvilága kifejezi a határozott és nagyon precíz irányítási lehetőséget |
Az indulóváltozathoz a Mazda adja a legtöbb szuflát. Az 1,8 literes gép 120 lóereje a hármas dinamikus versenyében győzelemre viszi az autót |
Villanymotorszerű könnyedséggel, finoman forog a Nissan 109 lóerős motorja, a jó hallásúak kivehetik a zajokból a vezérlés hangjait |
Az Opel a 100 lovas Ecotec-motort csak árérzékeny (gyengén fizetőképes) piacokra szállítja a Vectrához |
A csomagtartók milliméterre menő versenyében a Mazda nyert. Szélessége, hossza és az
elülső ülésig mért távolsági adata a legnagyobb |
A Nissan kezelőszervei vannak legközelebb úgy a vezetőhöz, mint az utashoz , a műszereket az utas is könnyen leolvashatja |
Az Opelben a leghosszabb a hátsó ülőlap, és a legnagyobb a beltér magassága |
Összehasonlító műszaki táblázat Interaktív ponttáblázat
Négyajtós modellek felszereltség- és extraárai
|