Motor, erőátvitel

A 2,2 l-es turbódízel nagyon rövid izzítás után elindítható. Hidegen nem egészen, melegen viszont csöndes. Üzemmelegen sem hagyja el teljesen a szokását: rezegteti az üléseket. A remegés a kormánykeréken is érezhető. A váltó szinte dísztárgy, 1500-as fordulatszám fölött bármelyik fokozatban képes nagy erőtartalékokat mozgósítani a common rail-motor. A 100 km/órás sebességnél ötödikben 1900-on jár a fordulatszámmérő, s 140-nél is csak 2700-ra áll a mutató. A váltókar, ha mégis használnák, finoman, s hosszú utat bejárva tolható a fokozatokba.

Karosszéria, utastér

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2001/6. számában megjelent cikk rövidített változata