Karosszéria, felfüggesztés

Motor, erőátvitel

Biztonság

Költségek

+ Egyterűs formában tágas utastér, emelt vezetési helyzettel
+ Kihúzatáskor, nagyobb sebességnél is csendes utastér
+ Kényelmes rugózás, úthibákhoz és úthullámokhoz is ideális csillapítással
+ Direkt kormányzás, hatásos fékrendszer
-- Zavaró C-oszlop
-- Rossz helyre, rosszul rögzített zajszigetelés a küszöbnély
-- Belső ajtózárás rossz visszajelzése
-- A csomagtér üléslehajtás után nem hozható teljesen síkba
-- Indexelésre néha átváltó világításkapcsoló
+ Csendes, finoman forgó, nyomatékos motor
+ Dinamikus menettulajdonságok
+ Könnyen és pontosan kapcsolható váltó, jó fokozatelosztással
+ Az üléshelyzetből és a karosszériakiképzésből adódóan feltehetően igen biztonságos utascella
+ Hat légzsák, ABS, Isofix-pontok, öt fejtámla, öt hárompontos öv (erőhatárolós, előfeszítős), pánikfék, aktív első fejtámlák
-- Magas utasoknak a hátsó fejtámlák nem emelhetők fel eléggé
-- Nem rendelhető kitörésgátló
+ Értékarányos ár
+ Jó felszereltség
+ 30 ezres szervizciklus
--  Egyévi garancia
Adatlap: Peugeot 307 1.6 Présence

A Peugeot 307 és néhány versenytársa

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2001/9. számában megjelent cikk rövidített változata