Huzamos teszt: Renault Scénic RX4 1.9 dCi

Gépszöcske

A terepvagányruhába öltöztetett egyterű több funkciót ötvöz. A szerepkörök keveredése hátrányt is szült.

Tavaly mutatta be a Renault az alsó-középkategóriájú egyterű, a Scénic szabadidőautó-változatát, az RX4-et. A terepjárós magasságba emelt autót dízel- és benzinmotorral kínálják, az előbbi 107, az utóbbi 140 lóerős, hengerűrtartalmuk közel azonos, az öngyújtós 1870, az Otto 1998 köbcentis. Tesztautónk a kisebb teljesítményű, de 11 Nm-rel nagyobb nyomatékú, takarékosabb dízelmotorral hajtott. Három hónapig tartott a teszt, alaposan megismertük az autó viselkedését.

Karosszéria, utastér

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

 


A katonás szín a mattszürke kiegészítőkkel
és a rovarszerű orrkialakítással feltűnővé
teszi a tereplábakra ültetett egyterűt.
A lemezek szupervédelmet élveznek

Az Autó2 újság 2001/7. számában megjelent cikk rövidített változata