A farmotoros mikroautó rendkívül merev Tridion-utascelláját
eltérő színű műanyag elemek fedik |
Jól szervezett, áttekinthető minimalista műszerfal, amely a szervizesedékességet is jelzi. A légzsák a rakodópolcot, az elforduló kormány az órát takarja el |
Hátul a több: nemcsak a gumik eltérőek, az elülső és a hátsó nyomtáv között 7 cm a különbség |
Az árnyékolt óra jól szervezett, a középpontban a váltó üzenetei jelennek meg |
A légnyílás minden irányban elfordítható, rostélya is állítható. Nincs elektromos tükörmozgatás |
A gumifülek között nagyobb üdítőspalack is elfér. A két pedál azonos síkban áll |
Az ablak a műszerfal vagy a slusszkulcs egy gombjával is nyitható |
A slusszkulcs csak bizonyos váltóállásban
vehető ki vagy fordítható el. A váltókar oldalsó gombja a kézi/
automata mód között választ |
Az ablak szintjéig 150, a tetőig 260 liternyi csomagot lehet elhelyezni, a fülke legfeljebb 260 kg-mal
terhelhető |
Tologatni lehet az üvegtető alatti műanyag árnyékolót |
A harmadik féklámpa a tetőspoiler része |
A lámpák jellegzetes alakúak, fényük erős. A tükrök kis felületet mutatnak |
Gyári értéken 3,4 l-es fogyasztású takarékos autóként Németországban adómentes. A végsebességet 135 km/órában elektronika maximálja |
Az utas üléstámlája előrehajtható. A kétfelé nyíló hátfal teljes
szélességű és magasságú ajtót tár |
Jó tartást adnak a magas támlájú ülések. Az integrált fejtámlák belsejét és a háttámla nagyját hálós anyag fedió |
A magas autó padlószintje meghaladja a szokásost |
Előnyei - hátrányai Adatlap: Smart City Coupé
|
|