MŰSZAKI ADATOK

Folyadékhűtéses, soros öthengeres benzinmotor, elöl keresztben beépítve, könnyűfém hengerfej és blokk. Két fogazottszíjhajtású felülfekvő vezértengely, hengerenként négy szelep, folyamatosan változtatható szívószelep-vezérlés (CVVT). Hengerenkénti befecskendezés, elektronikus működtetésű fojtószelep, motorirányító rendszer. Hengerűrtartalom: 2435 cm3, furat 83,0 mm, löket 90,0 mm. Kompresszió: 10,3. Teljesítmény: 140 LE/103 kW (5700/min). Nyomaték: 220 Nm (3750/min). Ötfokozatú kéziváltó, elsőkerékhajtás. Elöl McPherson-felfüggesztés segédalvázon, hátul kereszt- és hosszanti lengőkarokból kialakított összetett felfüggesztés segédalvázon, hidraulikus lengéscsillapítók spirálrugókkal. Kanyarstabilizátor elöl és hátul. Négykeréktárcsafék blokkolásgátlóval. Gumiméret: 205/65 R 15**. Csomagtér: 440-1105 l. Üzemanyagtartály: 70 l. Hossz x szélesség x magasság: 4820x1830x1450 mm. Saját tömeg/megengedett össztömeg: 1490/2000 kg. Gyorsulás (0-100 km/h): 11,0 s. Végsebesség: 205 km/h. Fogyasztás (EU) (városon kívül/város/vegyes): 6,5/12,3/8,6 l/100 km. Tesztátlag: 11,6* l/100 km.
Az alapkivitel ára: 10 216 000 Ft
* Megjegyzés: gyári adatok. Saját mérés (-3-+7 Celsius-fok)
** Téli gumi a tesztautón

Karosszéria, utastér

Futómű, fellfüggesztések

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

Előnyei - hátrányai

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2000/3. számában megjelent cikk rövidített változata