Karosszéria, utastér

Könnyű beszállni, széles az ajtó, s az üléshez hasonlóan a nyílása is magas. Az ülések nem elég "képzettek", a támladöntésre a bal első nem siklik magától előre, később pedig nem talál vissza az eredeti helyére. A jobb oldali ülés is gyakran elvéti kiindulóhelyzetét, a támla pedig egyáltalán nem akar visszatalálni korábbi állapotához. Az ülés a kényelmével sem dicsekedhet, nem elég határozott az oldaltartása, és rövid az ülőfelülete. A támla viszont elég magas, akárcsak a fej fölötti tér. A vállaknak megfelelően széles hely jut. Jó a pedálok elrendezése, a magas ülőhelyzethez igazodik a kormány, mindkettőnek szabályozható a magassága. A magas ülés alá fiók fér. Előre pompásan kilátni, hátra azonban a vastag oszlopok és a vaskos fejtámlák miatt nem; segítene, ha a külső tükör osztott volna. A kevés textillel és sok műanyaggal burkolt utastér dísze a kemény műszerfal közepén kiemelkedő óraegyüttes. A vezető akár a szeme sarkából is figyelemmel kísérheti a visszajelzők különleges dobozát: a sebesség hatalmas számokat, a fordulatszám növekedése szerint növekvő zöld oszlopot mutat. A térhatású jelzések fényereje a tompított nappali használatkor is láthatóvá erősíthető. Az osztott támlájú hátsó ülés is rövid, de az ülőhely itt sem kényelmetlen, az előre-hátra tologatható, 15 centis útjának 8 pontján rögzíthető pad kínálta lábhely tág határok között változik - középúton még elegendő teret hagy a térdeknek. A beltér hátul is magas, de a falba mélyedő könyöktámaszok és a három fejtámla ellenére inkább két személynek kényelmes. A hátsó ablakok nem nyithatók. Az ülést csak az utastérből lehet tologatni, a lapja pedig csak a csomagtartó felől előreborítható; megéri a járkálást, nagy és egyenletes tér alakítható ki. A csomagtartó ajtaja a hátsó lámpák között összeszűkül, de hagy annyi helyet, amennyi a kerékjáratok között van. Az üléstologatáson múlik, hogy a raktér kicsi-e, vagy a kategória nagyjai közé tartozik. A hátsó ajtó elég magasra emelkedik, rakodáskönnyítően lentről nyílik fel.

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

A csupa műanyag műszerfal elé kanyarodik a középkonzol, fölötte csak a vezetőnek árulják el adataikat a felé forduló visszajelzők

Az Autó2 újság 2000/7. számában megjelent cikk rövidített változata