Motor, erőátvitel

A Yarist bevezető 1,0 l-essel megegyező felépítésű, szépen járó 1,3-as ugyancsak az üzemviszonyoknak megfelelően változtatja a szívószelepek időzítését. A motormérethez képest nagy teljesítményhez jelentős nyomaték is társul, kényelmesen, erős motorpörgetések nélkül is jól mozgatja az autót. Városban és országúti előzésekkor biztosan gyorsít, emelkedőn is szinte képtelen elveszíteni a lendületét. Az addig elég csöndes motor 130 km/órás sebességnél válik hangossá, ekkortól erősödik a szélzaj is. A váltó pontosan jár, európai módra határozottan, s nem japános könnyedséggel talál a fokozatokba.

Karosszéria, utastér

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2000/7. számában megjelent cikk rövidített változata