
A négyajtós modell piachódításának további löketet
adhatnak az ősszel a kombiváltozattal egyidejűleg bevezetésre kerülő
öngyújtós változatok

A beltér is a modell és a Mazda filozófiáját, a sportosságot
mutatja |
A Mazda teljesen új
fejlesztésű és új filozófiájú modellje négyajtósként japánban hatszoros
megrendelést kapott a forgalmazás első hónapjában a tervhez képest. A később
bemutatott Sport kombi nem ilyen mértékben, de szintén népszerűbb a vártnál.
Az Európai megrendelések két hónap alatt 30 ezer modellt kértek a főként az
Egyesült Királyságban és Németországban taroló autóból. A magyarországi
Mazda-hálózatot is magában foglaló Mazda Austria cégcsoport az egész éves
tervet meghaladó különösen nagy megrendelés állományt tudott felmutatni a
forgalmazás első két hónapjában. A hazai piac az itthoni értékesítés első
három hetében 300 rendelést adott le,
ez a Mazda ugrásszerű magyarországi
népszerűség-növekedését jelzi. A gyártást szabadnapi műszak bevezetésével,
valamint szerződéses munkások alkalmazásával a Hofu gyáregységben 45
százalékkal növelték. A gyár számára a siker óriási biztatás, s hasonló
népszerűséget sugall a jövőben bemutatandó, hasonló életszemléletű modellek
számára is. |