Bejött a Mazda 6 (2002. július 25.)

Nagyobb kép
A négyajtós modell piachódításának további löketet adhatnak az ősszel a kombiváltozattal egyidejűleg bevezetésre kerülő öngyújtós változatok
Nagyobb kép!
A beltér is a modell és a Mazda filozófiáját, a sportosságot mutatja

A Mazda teljesen új fejlesztésű és új filozófiájú modellje négyajtósként japánban hatszoros megrendelést kapott a forgalmazás első hónapjában a tervhez képest. A később bemutatott Sport kombi nem ilyen mértékben, de szintén népszerűbb a vártnál. Az Európai megrendelések két hónap alatt 30 ezer modellt kértek a főként az Egyesült Királyságban és Németországban taroló autóból. A magyarországi Mazda-hálózatot is magában foglaló Mazda Austria cégcsoport az egész éves tervet meghaladó különösen nagy megrendelés állományt tudott felmutatni a forgalmazás első két hónapjában. A hazai piac az itthoni értékesítés első három hetében 300 rendelést adott le, ez a Mazda ugrásszerű magyarországi népszerűség-növekedését jelzi. A gyártást szabadnapi műszak bevezetésével, valamint szerződéses munkások alkalmazásával a Hofu gyáregységben 45 százalékkal növelték. A gyár számára a siker óriási biztatás, s hasonló népszerűséget sugall a jövőben bemutatandó, hasonló életszemléletű modellek számára is.